Головна Мапа сайту Контакти

Формула-1

Формула-1. Гран-прі Китаю

Дивіться

Неділя, 19 квітня 09:45

Після двотижневої перерви Караван "Формули 1" прибув до Китаю, щоб виявити найшвидших пілотів та команд третього етапу Чемпіонату світу 2009!

Перерваний Гран-прі Малайзії залишив чимало запитань, на які доведеться відповідати вже китайській гонці. Чи дійсно команда Brawn GP непереможна? Наскільки серйозні претензії Toyota та Williams на боротьбу з лідерами? І коли, нарешті, ми побачимо повернення колишніх фаворитів Ferrari та McLaren?

Цього тижня в Парижі відбулося засідання Апеляційного суду Міжнародної автомобільної федерації, на якому було відхилено протест команд Renault, Red Bull, Ferrari та BMW Sauber і, таким чином, визнано легальність гоночної техніки трьох інших команд – Brawn GP, Williams та Toyota. А значить, результати попередніх двох гонок офіційно затверджено. Але, що найголовніше, нарешті ми можемо зосередитись виключно на спортивній боротьбі. Отже, попереду у нас Піднебесна.

Китай приймає етап "Формули 1" з 2004 року, але в цьому сезоні гонка вперше пройде не наприкінці чемпіонату, а на його початку. Дебютну гонку на автодромі у Шанхаї виграв тоді ще пілот Ferrari Рубенс Баррікелло. Бразильський ветеран Ф1 нині виступає за Brawn GP і, безумовно, буде прагнути повторити досягнення п’ятирічної давнини. Можливо, саме в Китаї у Рубенса буде останній шанс довести команді, що він теж є претендентом на титул чемпіона. Адже поки що усі лаври діставалися Дженсону Баттону. Доречі, у тій гонці 2004-го Баттон фінішував другим.

Найуспішнішим із нині діючих пілотів на трасі в Шанхаї є дворазовий чемпіон світу Фернандо Алонсо. За п’ять років іспанець встиг одного разу виграти гонку і ще двічі здобути "срібло". У Малайзії іспанець провів один із найкращих стартів за свою кар’єру – з дев’ятого місця на стартовій решітці він до першого повороту встиг пробитися на третю позицію! Схоже, від пілота Renault варто очікувати сюрпризів і у Китаї.

У Кубку Конструкторів нині ситуація незвичка – попереду з великим відривом від решти дві команди: Brawn GP та Toyota. На двох ці команда набрали 41,5 очко, що більш ніж удвічі більше за очковий доробок усіх інших команд разом взятих. Стабільність цих команд робить їх головними фаворитами майбутньої гонки.

Як завжди, на Гран-прі Китаю важливу роль може відіграти погода. У 2006 та 2007 роках в перебіг подій на трасі втручався дощ. Цілком можливо, що і цього разу погода стане важливим фактором. Як ми вже пересвідчилися на попередній гонці, в дощових умовах гонка може перетворитися на справжню лотерею, але хіба не за це ми любимо перегони?

Дивіться прямі трансляції кваліфікаційних заїздів та гонку в суботу та неділю в ранковому ефірі телеканалу К1!

Максим Подзігун

Телепрограма