Головна Мапа сайту Контакти
RSS
18 жовтня 2008
Один день. Спорт

Під Києвом відбулися змагання з дріфтінгу

21:09

Потужні мотори, вищання гуми від тертя об асфальт та дим з-під коліс. У цьому спорті не має значення, хто прийде до фінішу першим. Дріфтінг - це вправність керування машиною на великій швидкості під час входження у повороти та виконання ефектних заносів. На автодромі під Києвом свою автомобільну майстерність демонстрували пілоти з різних країн. Запах паленої гуми відчув і Веніамін Трубачов.

Веніамін Трубачов, журналіст:

- У машині для дріфтінгу усе зроблено індивідуально під кожного пілота. Це і спеціальні жорсткі крісла, щоб можна було себе безпечно почувати, і кермо, яке повністю знімається.

На гоночному треку - француз Метт Зайцев. Він приїхав показати свою майстерність українській публіці. Машина нова - вперше її випробував лише тиждень тому, але на трасі пілот поводиться впевнено.

Під капотом автівки - 680 кінських сил. Усе начиння спеціально зроблене для дріфтінгу. Особливість - турбо-підсилювач та двигун. А те, що для гонок не потрібно, викинули. Загалом важить близько тонни.

Метт Зайцев, дріфтер з Франції:

- У перший занос заходив на швидкості 160 кілометрів, але на другий доводилося зменшувати майже до сорока, бо така особливість треку, до того ж покриття слизьке.

Ось такі кола на асфальті виробляє на своїй машині українець Андрій Говоров. Автоспортом займається вже десять років, а от дріфтінгом - лише рік. У нього вся автівка зроблена заново. Після реконструкції стала ширшою - для стійкості на трасі, та легшою - для більшої швидкості. Поставив пластикові деталі й повністю переобладнав кузов.

Андрій Говоров, дріфтер з України:

- Моторы, подвеска, все системы просто переделаны, изготовлены совсем по-другому, то есть мотор намного мощнее, и подвеска вся со специфическими переделками, которые позволяют не перемежаться автомобилю при езде боком, кинематика чтобы была жесткая.

Півгодини перегонів - головний біль для механіків. Покришки практично повністю стираються, а гума залишається на асфальті. Ось так виглядає колесо після заїзду. Тож доводиться частенько міняти.

Тім Сімнішка, дріфтер з Литви:

- Я приехал со старыми покрышками, еще с литовского чемпионата, 4 новые покрышки и 4 использованные, но почти новые, их почти не осталось. Все зависит от езды, от твоего двигателя, если ты можешь заставить машину крутить колеса сильно, то они быстро сгорают, а если ты будешь ехать 150 лошадиных сил, их хватит надолго.

Усі машини лише із заднім приводом. У дріфтінгу головне не швидкість керування, а майстерне виконання заносів та правильне входження у повороти. Автівка практично весь час має йти боком. Особливо глядачам подобається ефектність виконання та пробуксовки з димом.

Веніамін Трубачов, Дмитро Поденко, К1

Телепрограма