У Львові розпочали будівництво стадіону для Євро-2012
Справа Євро-2012 зрушила з мертвої точки у Львові. У місті розпочали будівництво нового стадіону для чемпіонату Європи. Досі столицю Галичини вважали аутcайдером з підготовки до футбольної першості.
Адже поки у Львові проблеми вирішували на папері, у Дніпропетровську вже відкрили новий стадіон, а у Донецьку добігає кінця будівництво "Донбас-Арени". То ж чому зволікали у місті Лева - дізнавався Дмитро Євчин.
Колони з технікою поблизу Львова відтепер звична картина. Галичани від розмов перейшли до справи. Ось цей караван, який щойно прибув до міста, налічує 28 одиниць будівельного обладнання. Подорож тривала чотири доби. Стільки часу знадобилось, щоб усі машини перевезти з Маріуполя.
Валерій Аленьєв, директор з транспорту фірми-підрядника "Азовінтекс":
- Сьогодні прибули ескаватори, баштові крани прибули. Два місти-самоскиди "Каматсу", 40 тон вантажопідйомністю. Баштові крани - це нова техніка так. Ескаватри вони вже не нові. Їм по два роки.
Ці механізми постачає новий підрядник - компанія "Азовінтекс". Частина техніки вже працює на об’єкті, інші чекають своєї черги. Вести роботи у кількох напрямках водночас не вдається. Майбутнє футбольне поле виявилось мінним. Випадково тут віднайшли авіа-снаряд часів Другої світової. Тепер нашвидкуруч зводять огорожу, щоб уникнути нещасних випадків.
Ігор Семьонов, директор львівського філіалу фірми-підрядника "Азовінтекс":
- Продолжают саперы вести разминирование поля. Мы приостановили работы на этом участке и просто ждем когда нам дадут официально разрешение на ведение дальнейших работ. О сроках в данном случае разговаривать нехорошо, но они работают полностью световой день без выходных. Они понимают, что сроки от этого зависят тоже.
До того як віднайшли снаряд працювали цілодобово. Будівельники готували платформу для подальших дій.
Дмитро Євчин, журналіст:
- Львівський шлях до Євро-2012 розпочинається звідси. Нині тривають роботи по розбудові нової дороги. Вона потрібна для того щоб уся техніка, яка прибула з Маріуполя потрапила на будівельний майданчик.
Тимчасова дорога - найперше завдання. Тільки коли її добудують, можна рити котлован і мурувати фундамент майбутнього стадіону. У Львові обіцяють - далі все піде як по маслу. Адже проект споруди на 33 тисячі місць вже існує. Його розробила компанія "Альпіна". Австрійська фірма й мала будувати стадіон. Однак через економічну кризу не ризикнула - відмовилась. Львівській міськраді терміново довелось шукати іншого підрядника. На це й витратили дорогоцінний час.
Остап Процик, керівник управління з Інфраполітики Львівської міськради:
- У сумі 609 мільйонів гривень. Пізніше через різні цінові коливання та інші цінові непорозуміння власне через ці 609 мільйонів гривень австрійці відмовились будувати стадіон. Але угода з новим генеральним підрядником – "Азовінтекс" є підписана на 609 мільйонів гривень.
Ці гроші у львівській міськраді обіцяють поступово повернути. Адже Євро на думку чиновників приверне увагу інвесторів.
Зі Львова Дмитро Євчин, Юрій Романюк, К1.