Завершився Кубок столиці з міні-ралі
Завершився Кубок столиці з міні-ралі. Останній етап цих змагань відбувся на 30-кілометровому відрізку ґрунтової дороги поблизу Боярки. Нагадаємо, перший пройшов на цій самій трасі у червні. А другий - у місті Первомайськ наприкінці вересня. Головною несподіванкою для гонщиків на завершальному етапі стала крижана траса. Для України це перша зимова гонка за останні 15 років. Як вона проходила - далі у сюжеті Тетяни Шолі.
В Україні, нарешті, згадали, що таке перегони в зимовий період.
У цих змаганнях беруть участь автомобілі різних виробників, починаючи з японського "Субару", закінчуючи вітчизняною "Таврією".
Ось у таких сурових погодних умовах у передмісті Києва проходять змагання з ралі. Дорога, по якій їдуть гонщики, промерзла десь приблизно сантиметрів на 5, а в деяких місцях ще й льодом вкрита.
Пілоти готуються до останнього заїзду.
Вони ретельно перевіряють усі механізми своїх автомобілів. Звичайну гуму міняють на таку, що має шипи. Такі вимоги запровадили лише з завершального третього етапу. Та й негода внесла ще деякі корективи.
Богдан Городецький, суддя національної категорії з ралі:
- Тяжело было учитывать по тем правилам, что действовали летом, потому что грунт, сцепление совершенно другое, поэтому мы решили пойти по такому пути, что сделали интервал в две минуты на первый старт, первый спец участок.
Всі автівки перевірені та готові до основного дійства.
Не щастить екіпажу 13-річного штурмана Артема Хорольського. У його автівки після одного із віражів виявилося пробите колесо. А от "Субару" єдиного жіночого дуету в "ралі Чемпіонів" входить у черговий поворот. І хоча машину заносить, дівчата впоралися з керуванням.
Інеса Тушканова, пілот:
- Немножко ошиблась, и чуть не перевернулись, потом колеса ударились по дороге, сейчас вот что-то хрустит, подозреваем, что это привод или блокировки. Трудностей много, страшно опасно, трасса страшная очень, скользкая, и ехать очень сложно.
А на цьому етапі обійшлося без аварій. Із 27 автівок не фінішували лише п'ять. І ті - через технічні причини. А поки суддівська колегія підбиває підсумки, лідер попередніх заїздів сидить на звичному для себе місці та чекає на результати.
Олексій Тамразов, пілот:
- Перед гонкой у нас настановка была - только доехать, а выиграть или нет - мы об этом даже не думали вообще, потому что если доехать - значит выиграть, а там уже смотреть на результат, то есть не было задачи выиграть, была задача доехать.
Переможець найпотужнішого класу, екіпаж Олексія Тамразова та Олександра Скочика, став лідером і в абсолютному заліку. Друга сходинка - у Інесси Тушканової та Тетяни Чабан. А от результати за підсумками трьох етапів - стануть відомі найближчими днями.