Головна Мапа сайту Контакти
RSS
30 грудня 2008
Один день. Спорт

4 січня стартує раллі "Дакар"

21:05

У наступні  вихідні  знову стартує ралі "Дакар". Ювілейний - 30-й автомарафон пройде не в Африці, а в Південній Америці. Організатори запевняють - попри інший континент, дух легендарних перегонів залишиться незмінним, а саме ралі - найскладнішим у світі. У цьому вже встигли переконатися тисячі учасників пустельних перегонів. Вважається, що навіть дійти до фінішу в цих змаганнях - уже перемога.

Стефан Петерансель - абсолютний рекордсмен "Дакара"

Абсолютний рекордсмен "Дакара" - 43-річний Стефан Петерансель. Француз шість разів перемагав на мотоциклі і вже тричі - за кермом позашляховика Міцубіші Паджеро. Востаннє Петерансель тріумфував у 2007-му разом зі своїм штурманом Жаном-Полем Котре. Для команди Міцубіші цей марафон також був рекордним - сьома поспіль перемога та 12-та - загалом. Цікаво, що на "Дакарі" минулого року гонщик не виграв жодної спец-ділянки, але його підсумковий час на всіх етапах виявився найкращим - 45 годин 53 хвилини. Ім’я легендарного французького гонщика - і в цьогорічному списку учасників "Дакара". І, як завжди, Петерансель розраховує на перемогу.   

Люк Альфан - із гірськолижних трас на ралійні:

Один з най-унікальніших учасників ралі "Дакар" - француз Люк Альфан. Він - гонщик за покликанням. -- Гірські лижі поміняв на автомобіль. Доречі, Альфан єдиний у світі спортсмен, який домігся неабиякого успіху і в лижному спорті, і в автомобільних перегонах. Володар Кубка світу з гірськолижного спорту, в 2006-му француз перемагає в ралі «Париж-Дакар» в віці 40-ка років. Він виступає в класі позашляховиків за команду Міцубіші Паджеро. Двічі Люк Альфан був за крок від перемоги і ставав срібним призером змагань. На останньому автомарафоні його випередив лише співвітчизник - 9-тиразовий переможець "Дакара" Стафан Петерансель. 
246

Юта Кляйншмідт - "королева пустелі":

Німкеню Юту Кляйншмидт називають "королевою пустелі". Вона - єдина у світі жінка, яка перемогла в ралі-рейді "Дакар". Це трапилося у 2001 році у змаганнях позашляховиків - найпрестижнішого класу ралі. Тоді Кляйншмидт була за кермом Міцубіші, допомогав їй штурман Андреа Шульц. Вони обрали чудову тактику - "поспішати, не кваплячись". Тож не вигравши жодного окремого етапу ралі, екіпаж Юти показав найкращий час у підсумку. До свого успіху спортсменка йшла майже 10 років. Борючись зі спекою пустелі та постійним кепкуванням чоловіків-автомобілістів.

Телепрограма