Оноволені боліди команд - учасниць "Формули-1" готові до перегонів
Три доби залишається до старту нового сезону у "Королівських перегонах". У п'ятницю відбудуться тестові заїзди, за добу - кваліфікаційні, а у неділю, власне, перегони. Команди вже перевозять на "зелений континент" боліди та необхідну техніку. Усе геть новеньке. Адже в міжсезоння вони добряче попрацювали над удосконаленням болідів. Результати їхньої роботи вивчав Дмитро Євчин.
Італія. Березень 2009
Торік "Скудерія" виграла Кубок конструкторів. Однак чемпіоном світу став Льюїс Гемільтон з "МакЛарен Мерседес". Виходить, золотої середини італійська команда не знайшла. Тепер боси червоної стайні сподіваються на "Ф-60". Після перших тестів цей болід вихваляв Кімі Райконен. У нового авто вдосконалена аеродинаміка кузова та розширений спойлер. Поки "Феррарі" грає м'язами, друга команда за підсумками 2008-го - "МакЛарен Мерседес" виставляє на показ свого чемпіона світу.
Льюїс Гемільтон, чемпіон світу з перегонів серії "Формула-1" (2008):
- Нарешті мій болід прикрашає номер один. Почесна цифра. Це престижно і круто, коли на боліді "одиниця". До того ж, упродовж усього сезону.
Велика Британія. Січень 2009
Більше поки пишатись нічим. Як довго Гемільтон буде першим - теж невідомо. МР-24, котрий презентував "МакЛарен", наразі не може похизуватись високими результатами. У команді всі визнають - болід став повільнішим.
Іспанія. Січень 2009
Такі проблеми оминули "БМВ-Заубер". Німці добре попрацювали над аеродинамікою та настройкою шасі. Єдиний недолік - під час тестів під дощем у боліда Роберта Кубіци перегоріла електрика.
Франція. Березень 2009
Французька стайня "Рено" ламала голову над керуванням боліда. Фернандо Алонсо і Нельсон Піке скаржились: авто не слухається. Зате прислухались механіки "Рено" і все виправили. Тепер французи обіцяють, що команда боротиметься за подіум. Своєю чергою "Вільямс" зосередився на нововведеннях 2009-го.
Ніко Розберг, пілот команди "Вільямс":
- Із нетерпінням чекаю, коли зможу випробувати всі новинки. Наприклад, систему КЕРС. Відтепер енергія, яка виробляється під час гальмування, буде зберігатись у боліді, а не йти на вітер, як раніше. Її можна використовувати для розгону. Це особливо зручно, коли атакуєш суперника і йдеш на обгін. Усе відбувається блискавично.
Португалія. Березень 2009
Приблизно ось так систему КЕРС та її можливості тестували пілоти "Вільямса" - Ніко Росберг та Казукі Накаджіма. Обидва готові показати вищий пілотаж у Австралії.
Велика Британія. Березень 2009
Темна конячка нового сезону - "Форс Індія". Озброївшись двигуном "Мерседес", індійська команда показала вражаючі результати. Тепер Джанкарло Фізікелла та Адріан Сутіл готують сюрприз суперникам на трасі.
Віджай Маллья, власник команди "Форс Індія":
- Я реаліст. І не чекаю чудес уже після першого Гран-прі Австраліі. Однак якщо через три етапи, після Іспанії, у нас так і не буде жодного очка, я буду розчарований.
Презентація боліда "Ред Булл"
Команда "Ред Булл" теж не байдикувала на канікулах. Головний здобуток - новий двигун від "Рено". Інженери вдосконалили коробку передач, і тепер скидати з рахунків "Ред Булл" теж не варто. Результати тестових заїздів у Барселоні це тільки підтвердили. Себастьян Феттель показав четвертий час з 10-ти гонщиків.
Пряму трансляцію "Королівських перегонів" дивіться на нашому каналі з 28 березня!