Головна Мапа сайту Контакти
RSS
26 серпня 2009
Один день. Спорт

У Росії стартує ралі "Шовковий шлях-2009"

21:02

Торговельний шлях давнини відроджується. 5 вересня у Росії стартує ралі знаменитої серії Дакар - "Шовковий шлях-2009". Гонщики перетнуть три країни і подолають чотири з половиною тисячі кілометрів бездоріжжя. Зокрема, бархани пустелі Каракуми. На старт у Казані вийде єдиний український екіпаж. Технічну міць вітчизняної команди перевіряв Дмитро Євчин.

Шовковий шлях не такий гладенький, як його назва. Насправді, цим авто та їхнім власникам не позаздриш. Попереду - бездоріжжя протяжністю чотири з половиною тисячі кілометрів. Степ, гори, та найстрашніше - пустелі.

Гонщики стартують у столиці Татарстану - Казані. Звідти прямують до Казахстану. Перетинають країну з півночі на південь. Потім ралійників зустрічають безкраї пустелі Туркменістану. Фінішують спортсмени на самісінькому півдні країни у її столиці - Ашгабаті.

Вадим Нестерчук, пілот україського екіпажу:

- Уявити, в яких умовах ми можемо їхати. Це зараз ми проїдемо по цьому кільцю. Ви зараз побачите, яка тут пилюка стоїть. І уявите, як це воно на трасі.

Пілот команди Вадим Нестерчук разом зі штурманом Валерієм Суботою показують, на що здатен їхній "Мітсубіші". Пагорбами та піском під колесами цих авто-монстрів явно не злякаєш. От тільки попереду - невідомість. Достеменно траси не знає ніхто. Це - таємниця організаторів. 

Головне випробування на український екіпаж чекатиме в Туркменістані. Саме там і людей, і техніку на міцність перевірятиме пустеля Каракуми.

А також неймовірна спека. Температура у пустелі сягає шістдесяти градусів. А бархани Туркменістану нічим не поступаються вже знаменитим дакарівським піскам. Звісно, у таких умовах серійному авто робити нічого. 

Валерій Субота, штурман українського екіпажу:

- Поэтому это как будто бы прототип автомобиля. Но от него абсолютно ничего не осталось, осталось ветровое стекло, задние фонари, зеркала заднего вида.

Недарма механіки переобладнували позашляховик п'ять місяців. Жодних прикрас, кожна деталь чітко виконує свою функцію.

Валерій Субота, штурман українського екіпажу:

- У него каркасная рама. И каркас безопасности штурмана пилота. Поэтому все несущие детали выполнены с труб. Оперенья, крылья, капот, кабина сделаны из пластика. То есть из кевлара. Мотор стоит "Митсубиши". Он форсирован, доработан, напичкан электроникой. Поэтому у него изменились все технические параметры.

Перемогти у "Шовковому шляху" - такого завдання український екіпаж перед собою не ставить. Хоча всяке може трапитися... Все-таки призовий фонд ралі-рейду - 300 тисяч доларів.

Дмитро Євчин, Віталій Мельник, К1.

Телепрограма