На "Шовковому шляху" розбився російський екіпаж
Перша аварія на "Шовковому шляху". Найдовший етап маршруту не підкорився російському екіпажу Андрія Бірюкова. Життю пілота і штурмана "Мітсубіші" нічого не загрожує, проте їхній виступ на ралі завершився. Загалом, екіпажі проїхали майже 900-т кілометрів просторами Казахстану. Подорож азійськими степами змінила розклад сил серед лідерів, а заразом дозволила покращити свої позиції українським командам. Вони ніби змовились і майже усі потішили уболівальників високими результатами. Продовжить - Дмитро Євчин.
Ці кадри були відзняті за кілька хвилин до аварії. "Мітсубіші" під 137-им номером на всіх парах мчить степом. Ще до старту пілота Андрія Бірюкова вважали найшвидшим серед російських джиперів. А вже отаку картину оператори побачили незабаром. Гелікоптер швидкої допомоги вперше приземлився на "Шовковому шляху". Санітари несуть як раз Бірюкова. У нього серйозно пошкоджене обличчя та кістки таза. У штурмана Дмитра Книги зламана ключиця.
Олексій Беркут, учасник ралі "Шовковий шлях-2009":
- Это было практически у нас на глазах, мы ехали практически за ним. Я так понимаю, он налетел на небольшую кучку камней колесом и машину подбросило. И она перевернулось через капот раза наверное четыре-пять. Ни одного колеса не осталось на машине.
Що сталось насправді розповість тільки Бірюков. Щоправда не раніше, ніж його випишуть з лікарні у Баку. Іншим пілотам сьогодні пощастило більше.
Учасники "Шовкового шляху" проїхали найдовший етап. Майже 880 кілометрів степами Казахстану. Ралійники стартували з міста Уральськ на півночі країни. Оминули Каспійське море та обласний центр Атирау, подолавши спец-ділянку завдовжки 580 кілометрів і фінішували у місті Бейнеу, неподалік кордону із Туркменістаном.
У класі автомобілів усе лише починається. Команда "Фольксваген Моторспорт" хоча й захопила перші чотири позиції, боротьба між самими пілотами триває. Карлос Сайнс скоротив відставання від лідера Нассера Аль-Аттіяха до двох хвилин.
Карлос Сайнс, учасник ралі "Шовковий шлях-2009":
- Боротьба всерЕдині команди "Фольксваген Моторспорт" змушує кожного пілота бути як-най-швидшим. Наші результати ще раз підтверджують - у нас кращі гонщики.
Уперше до чільної трійки увійшов американець. Марк Міллер добряче поблукав степом, проте таки випередив південноафриканця Де Вілльєрса.
Марк Міллер, учасник ралі "Шовковий шлях-2009":
- Для мене це не стало несподіванкою. Однак ми чотири рази збивались з курсу. Просто не щастило. Наші навігатори показували щось не те. Взагалі складний день для Джі Пі Ес системи. Ми втратили десь дві хвилини і вже нічого не змогли зробити.
У змаганні вантажівок щодня переміни. Жерар Дероой спасував перед натиском потужних КАМАЗІВ. Голландця залишив позаду росіянин Фірдаус Кабіров. Натомість лідер все той же. Володимир Чагін мужньо витримав швидкісну, проте зубодробильну спецділянку.
Володимир Чагін, учасник ралі "Шовковий шлях-2009":
- В одном месте попали в таку стиральную доску, голову колотило кошмар просто. Мы после того как остановились друг-друга спрашивали: все ли нормально.
Отже у класі автомобілів загальну кваліфікацію очолює катарець Нассер Аль Аттіях. Проте його відрив від іспанця Карлоса Сайнса зменшився до двох хвилин. Уперше до трійки лідерів увійшов американець Марк Міллер. Серед українців найкращий час - у Богдана Новіцького. Він 17-й і покращив своє становище на дві позиції. Не відстає і Вадим Нестерчук, котрий піднявся на 4-и сходинки угору. Розклад сил змінився і в класі вантажівок. Очолює кваліфікацію той же Володимир Чагін на КАМАЗІ. Однак Жерар Де Роой поступився другою позицією іншому російському екіпажу Фірдаусу Кабірову.
Дмитро Євчин К1