У Києві відкрилася міжнародна виставка вантажівок
Хто найкомфортніший серед найпотужніших? Цими днями у Києві відбувається міжнародна виставка вантажних автомобілів. З цієї нагоди до столиці приїхав тюнінгований КрАЗ, дозвіл на використання якого на дорогах загального користування - довелося брати в ДАІ.
Перше, що впадає у вічі на підході до виставки - саме він. Стилізований під американських колег КрАЗ. У нього навіть ім'я тепер іноземне. Аби це диво техніки могло приїхати до Києва, довелося брати спеціальний дозвіл у ДАІ. Адже ширина цієї машини - 2 метри 70 сантиметрів. На 20 сантиметрів більше за норму. Такі вантажівки випускали у 70-х для роботи на півночі Союзу. Нові деталі авто здебільшого декоративні. Це стосується і вентилятора, і підйомника на кузові. Хоча є і ретротюнінг - лобове скло, яке відкривається для вентиляції. Таке в Кременчуку робили - ще коли кабіни були дерев'яними. Та найнесподіваніше - два керма вантажівки. Щоправда, працює лише одне.
Григорій Зінченко, співробітник компанії "АВТОКРАЗ":
- Это просто имитация, которая показывает, что мы можем делать как с левосторонним рулем, так и с правосторонним расположением руля автомобиля.
Поруч із павільйоном - проводять тест-драйв вантажних машин. Цього разу - черга цієї моделі. Коли автомеханік Артур уперше сів за її кермо - найбільше його вразила пневматична система регуляції сидіння.
Артур Асріян, інструктор тест-драйву:
- Я нажимаю на эту кнопку, чтобы б закачался воздух, оно автоматически само от моей массы выбирает высоту. Мне, допустим, мало - я беру еще дополнительно поднимаю. Под сиденьем есть пневмоподушка, которая дает этот ход, и есть амортизатор, который эти колебания глушит. Амортизатор тоже регулируется по жесткости. То есть, сиденье может быть жестче и мягче. Колонка рулевая регулируется, вот я вынул ее на себя. Вот я опустил ее.
Більшість вантажівок виставки розташовані не на вулиці, а всередині приміщення. Тут вони змагаються між собою не тільки в тому, яка автівка потужніша, але й в якій умови для водія найбільш наближені до домашніх.
Новинки, які з'явилися в останній моделі цього тягача - збільшені дзеркАла заднього виду і деякі деталі всередині кабіні - для ще більшого комфорту.
Тарас Кабак, продавець вантажної техніки:
- В первую очередь это у нас ступень, которая позволяет без всяких препятствий добратся на вторую полку. Плюс вторая полка она крепится крепижами. Когда мы едем, человек сюда наклоняется вместе с кабиной, и она сама поднимается вот такими щелчками. То есть, безопасность в первую очередь водителя.
Продавець Тарас стверджує, що виробники цього тягача намагалися зробити так, аби водій у кабіні авто почувався як удома. Звідси - вмикачі світла й терморегуляції над лежаком. І з десяток різноманітних полиць. Та й вартість такої машини співмірна з вартістю квартири. Маркіян Перетятко, Геннадій Анікеєнко, К1