Головна Мапа сайту Контакти
RSS
12 листопада 2008
Один день. Україна

Київ стане ареною бойових дій у комп'ютерній грі "Колапс"

22:03

Київ стане ареною віртуальних бойових дій. Столицю покажуть у комп'ютерній грі "Колапс". Усі охочі зможуть пожбурляти гранати на Майдані Незалежності, постріляти на залізничному вокзалі або проїхатись на баржі Подолом, який буде затоплений. Адже події гри розгортаються у 2096 році.

І все це - не фантазія, а добре відомі райони Києва, лише адаптовані під ігровий світ. Легенда така - у столиці сталася глобальна катастрофа, причини якої залишаються таємницею, починається анархія. Відтворювали місцевість за картами та світлинами з супутника, а спецефекти робили вручну. Тож на створення такої комп'ютерної іграшки пішло три роки.

Веніамін Трубачов, журналіст:

- Це Майдан Незалежності. У грі найдетальніше відтворене саме це місце. І звідси починається шлях одногo з останніх людей. Мета гри банальна - врятувати світ, знищуючи монстрів-загарбників футуристичною зброєю. Головна цікавинка - місце бою - Київ.

Віртуальні будівлі дуже схожі на реальні. Єдина відмінність - чудернацькі кола посеред Майдану, які постійно обертаються, та великий космічний хмарочос замість пам'ятника Незалежності.

Роман Гунявий, гейм-дизайнер:

- Это Майдан, он, конечно, у нас видоизменился и разрушился за много лет, но действительно узнаваем. Этот уровень начинается издалека, мы спускаемся к Майдану через улочки. Это действительно реальный проход, мы проходили там с камерой, снимали все, а потом повторяли в игре. Достаточно точно Майдан смоделирован.

Події починають розгортатися саме в центральній частині міста. Головний герой Родан б'ється з ігровими монстрами. Створення одного персонажа - робота ювелірна, вибудовують кожен міліметр. На це йде більше місяця. А у грі героїв понад тридцять.

Роман Гунявий, гейм-дизайнер:

- На самом деле все это делается руками. То есть художник сначала рисует скетч-картинку, придумывает персонажа, потом, подобно тому как делается скульптура в 3D, по кусочкам лепит персонажа, и в конце концов текстуируется и получается такой персонаж. Потом вставляются кости, аниматоры на кости настраивают мышцы - по сути, и это все анимируется. То есть все делается руками.

Веніамін Трубачов, журналіст:

- Одна з головних арен для боїв - київський залізничний вокзал. Тут можна бити і трощити практично все. Будівля якраз підходяща - багато простору і велика арена всередині.

Зовні вокзал уже скидається радше на руїну. Запеклі битви точаться саме там. Особливістю також є те, що деякі спец ефекти, зокрема те, як розриваються кулі, робилися вручну.

Роман Гунявий, гейм-дизайнер:

- Сделана вся внутренность вокзала, добежать можно вплоть до южного. Вот он, южный вокзал с деревом посередине. Разрушен. Здесь у нас огромный бой противников.

Серед противників головного героя як реалістичні солдати, так і монстри з майбутнього. В арсеналі зброя на будь-який смак - починаючи від простих пістолетів та автоматів і закінчуючи фантастичними вогнеметами і вакуумними бомбами.

Роман Гунявий, гейм-дизайнер:

- Ключевые особенности игры - это сочетание огнестрельного и холодного оружия. У нас достаточно развита система комбо-ударов, где с помощью кнопки мыши и направления персонажа можно сочетать и получать более десяти ударов, в каждом от пяти до пятнадцяти.

Веніамін Трубачов, журналіст:

- У Києво-Печерській лаврі буде найбезпечніше. Це єдине місце у грі, де стріляти й битися заборонено. Тут можна буде відновити сили та отримати артефакти, які допоможуть у подальшій грі.

Рятівна споруда. Тут навіть комп'ютерні чудовиська не будуть зустрічатися. Утім, головному герою доведеться помучитися, аби розгадати підступні головоломки, що траплятимуться на кожному кроці.

Роман Гунявий, гейм-дизайнер:

- Вот такие мини-игры, все происходит как будто в ролике, игрок должен реагировать на действия, которые ему показывают, и в зависимости от этого он или выигрывает или проигрывает.

Що буде у фіналі гри, автори не зізнаються, але запевняють - Київ дощенту не зруйнують. І світлі сили таки мають перемогти. Щоправда, навіть кияни в руїнах навряд чи впізнають всі зображені місця. Ця гра лише виходить у продаж, а її розробники вже готують продовження, де будуть цікавіші персонажі, краща графіка та більше ігрових рівнів.

Веніамін Трубачов, Олександр Пономарьов, К1

Телепрограма