Дивна аварія під Глевахою: МАЗ протаранив пішохідний міст
В Україні цей день теж не обійшовся без аварій, щоправда, не таких масштабних. Самоскид МАЗ збив надземний пішохідний перехід. Водій загинув на місті. Зараз міліція з’ясовує, чому водій з піднятим кузовом виїхав на одеську трасу. За однією із версій, він був втомлений, і через неуважність просто забув опустити кузов вантажівки. Уночі на місті трагедії працювала наша знімальна група. І от що їй вдалося довідатись.
Юрій Колесников, журналіст:
- Про цю трагедію нам повідомили глядачі. Вантажівка МАЗ на одеській трасі збила надземний пішохідний перехід. Коли ми приїхали, з розтрощеного авто вже зняли збитий фрагмент мосту. Ви бачите, що залишилося від кабіни МАЗу. Тіло водія поруч. Рятувальники від’їжджають - їм тут нема кого рятувати. Причини трагедії з’ясують слідчі, а МНСівці розповідають лише про те, що наразі відомо їм.
Анатолій Козленко, заступник начальника ГУ МНС в Київській області:
- Автомобіль обласного дорожнього управління, після розгрузки на їхньому виробничому участку направлявся в сторону Білої Церкви з піднятим кузовом і цим кузовом був збитий пішохідний міст в районі селища Глеваха. Окрім водія ніхто не загинув, ніхто не постраждав у цій ситуації.
Водій загинув миттєво. 50-ти тонний кран, яким розблокували вантажівку, не може зняти частину пішохідного мосту з дороги. Для цього викликали удвічі потужніший кран, ви бачите його на екрані.
Ми реконструювали те, що сталося увечорі 24-го лютого. Самоскид виїхав з боку Глевахи на одеську трасу, і проїхавши кілька десятків метрів, кузовом ударив пішохідний міст. Такі конструкції закріплені на опорах лише гумовими подушками, і утримуються власною вагою - цього вистачає. Але тоді виходить, що самоскид, коли вийшов з повороту, почав набирати швидкості. По-перше, водій після удару навіть не встиг загальмувати і протягнув на машині опору щонайменше два метри. По-друге, якщо б швидкість була незначною, конструкція зупинила б самоскид, а вона упала на нього.
На думку співробітників МНС, кузов піднявся не самостійно. Поки самоскид їхав Глевахою, він уже встиг обірвати кілька дротів. Неофіційно, нам пояснили, чому кузов міг піднятися.
Костянтин Сухевський, полковник МНС:
- Есть такая версия, что когда он ехал - переключал скорость, зацепил рычаг и кузов начал подниматься.
А це те, що ми відзняли перед від’їздом з місця трагедії, випадково. Один із керівників загиблого водія - він відмовився будь-що коментувати - спалює документи та карти, що МНС-івці витягли із кабіни разом з тілом. Навіщо він це робить? Чому він не зібрав їх, щоб передати міліції? Чому документи лежать на асфальті, а тіло загиблого вивозять на машині дорожньо-патрульної служби? І де слідчо-оперативна група? Зі співробітників МВС тут тільки дорожньо-патрульна служба та Державтоінспекція. Де експерти? Це лише кілька з багатьох запитань, на які ми спробуємо знайти відповіді.
Юрій Колесников, Євген Сакун, К1.