Проїзд у метро для школярів залишився платним
І доки можновладці сваряться з приводу психічного стану один одного, простий люд свої висновки вже зробив. За проїзд у столичному транспорті школярі змушені сплачувати повну вартість. Рішення Київради про безкоштовне перевезення дітей, підписане мером, ще місяць тому - так і залишилося на папері. Це щедре розпорядження навіть опублікували, а от запровадити забули. Чи довго чекати обіцяного від столичних чиновників - дізнавалася Алла Щоличева.
Другого березня Олена зі спокійною душею відправила дітей до школи. За півгодини Лука та Поліна повернулися - кишенькових грошей на пиріжки не вистачило на метро. Розрекламований безкоштовний проїзд від мера виявився солодкою обіцянкою.
Олена Мезенцева, мати школярів:
- Второго числа в понедельник, когда поехали в школу, с твердой уверенностью, что они должны пройти бесплатно в метро, их не пустили.
Обіцянку мера жінка роздрукувала і тепер завжди носить у сумочці. Двічі на день показує папери робітникам метрополітену. Але в тих відповідь одна - вказівки зверху не було, тому нічого не знаємо і не пропустимо.
Олена Мезенцева, мати школярів:
- Дети не могут ни проездные купить, ни бесплатно пройти. И вынуждены ездить как взрослые люди, платить по 1.70. Мы ездим два раза в день туда и обратно. Это три сорок для одного, три сорок для другого.
Він хотів би займатися спортом, але гривні, відкладені для тренувань, родина витрачає на жетони. Після кількох невдалих спроб, Лука більше не просить тіточок у формі, щоб пропустили, а одразу прямує до каси.
Лука Мезенцев, школяр:
- Нет, мне уже как-то не уютно что ли. Ну каждое утро подходить это самое, ругаться, как-то. Тем более в школу спешить надо.
Введення в дію безоплатного проїзду для школярів застрягло між чиновницьких кабінетів. Зробити його дармовИм не можна, бо грошей з бюджету на це ще не виділили. Так пояснює затримку "проїзного" нововведення начальник управління освіти.
Лілія Гриневич, начальник головного управління освіти та науки м. Київ:
- Зараз якраз іде процес погодження з головним фінансовим управлінням, з головним управлінням транспорту. Тобто будь -яке рішення Київради воно не може виконуватись на наступний день, а є бюрократична процедура для його впровадження. Зараз вона якраз відбувається.
Щоб запустити механізм, чиновники мають ухвалити ще купу документів. А потім повідомити про безкоштовний проїзд для школярів - керівників "Київпастрансу" та метрополітену. Лише тоді дітям не потрібно буде оплачувати дорогу.
Алла Щоличева, журналіст:
- Цікаво, що у цьому документі немає однієї важливої цифри. А саме дати його впровадження. Тому рішення може вступити в силу, коли це буде зручно чиновникам. Навіть за кілька місяців.
Алла Щоличева, Генадій Анікеєнко, Сергій Єрьоменко, К1