Триває розслідування аврії, що сталася місяць тому під Києвом
Аварія, що сталася місяць тому, і досі має більше запитань, ніж відповідей. Самоскид з піднятим кузовом збив пішохідний міст, водій загинув на місці. Розслідування триває, і "Один день" вирішив поцікавитись, що нового з'ясували правоохоронці.
Це комп'ютерна реконструкція аварії. Вантажівка МАЗ виїхала з селища Глеваха на одеську трасу і кузовом вдарила секцію мосту, яка зірвалася з опор і впала на кабіну. Швидкість авто була досить високою. Та майже стотонний уламок кузов МАЗу не зірвав, і машина ще кілька метрів протягнула його на собі.
А ці кадри відзняв місцевий мешканець за годину після аварії. Таким самоскид побачили колеги загиблого і рятівники. Для звільнення машини та розчищення траси знадобилося два потужних крани. Зараз автомобіль на стоянці Васильківської дорожньо-експлуатаційної дільниці. Ніхто і дотепер не розуміє, чому в машини піднявся кузов. Водії щодня проходять інструктаж з техніки безпеки.
Сергій Плотніков, головний інженер Васильківської ДЕД:
- Всі були в шоці, ніхто цього не чекав. Навіть ті водії, які з ним пропрацювали всю зиму. Дуже порядна людина, спеціаліст, ніяких нарікань чи порушень трудової дисципліни. Спеціально не міг підняти.
Ми вирішили перевірити, чи міг водій сам випадково підняти кузов. Після інструктажу під контролем водія нам дозволили зробити це на КРАЗі.
Для того, щоб підняти кузов КРАЗу, потрібно: вижати до кінця зчеплення, увімкнути гідронасос і перевести важіль кузова на підйом. У МАЗа все це робиться однією кнопкою.
Уся система контролю, а це: клавіша гідронасосу, кнопки підйому та опускання кузова - у МАЗа на одній панелі. Кнопка підйому натискається дуже легко. Теоретично водій навіть не мусив на неї натиснути, на панель управління могло щось упасти - і цього було досить, щоб гідросистема запрацювала. До речі, навіть після аварії вона лишилася справною - за її допомогою і опустили кузов розбитого самоскида. Але що саме призвело до трагедії: неуважність водія, службова недбалість чи трагічний збіг обставин - буде відомо тільки після закінчення слідства. А тим часом звільнили начальника Васильківської дорожньо-експлуатаційної дільниці. Новому керівникові поставили завдання - якнайшвидше відремонтувати розбитий міст.
Сергій Алексєєнко, начальник Васильківської ДЕД:
- На друге квітня пішохідний рух по переходу буде відновлено. А закінчені всі роботи будуть на 12 квітня.
Юрій Колесников, Максим Чеблін, Василь Мєновщиков, Василь Сінєльнік, К1.