У столиці стартувала виставка водного транспорту
Від невеличких надувних катерів і до розкішних океанських яхт - у столиці стартувала виставка водного транспорту. На кілька днів у Києві зібрали останні ноу-хау світового кораблебудування з усього світу. Яхту класу "люкс", найбільш популярну серед українських багатіїв, бачив Веніамін Трубачов.
Це найбільша яхта з представлених на виставці. Двопалубна, завдовжки одинадцять із половиною метрів. У керуванні як машина, але зі своїми нюансами. Ходить скрізь: річками, морями та океанами.
Єгор Латишев, менеджер із продажу яхт:
- Также у данной модели, она оснащена подруливающим устройством, то есть, на носу и на корме есть два маленьких пропеллера, которые позволяют двигать яхту влево и вправо, и облегчать парковку.
За комфортом - міні-дім. Саме такі моделі переважно купують українські багатії. Унікальна можливість побачити, що там усередині.
Єгор Латишев, менеджер із продажу яхт:
- С DVD телевизор в салоне, кондиционер подается с потолка, из-за этого яхта очень быстро охлаждается, также вы можете сесть, если хотите выпить вина с друзями.
Дві спальні з душем і туалетом, кухня з мікрохвилівкою та холодильником і кімната для відпочинку зі зручними кріслами та телевізором. Це лише базова комплектація. Усі інші забаганки - індивідуально для кожного клієнта.
Але навіть на такому катері далеко не зайдеш без навігаційного обладнання. Цей радар автоматично визначає найоптимальніші маршрути та видає детальні підводні карти. Тут можна не те що рівень глибини визначити, а й риб на дні розгледіти.
Сергій Любченко, менеджер із продажу навігаційного обладнання:
- При подключении радара система видит, предотвращает столкновения, мы видим все судна, куда двигается судно, название судна, скорость, маршрут.
Криза вдарила по любителях покататись на воді. Покупців менше, ніж самих компаній, представлених на виставці.
Олександр Гончаров, організатор виставки:
- Популяризируются не только просто дорогие яхты и дорогой отдых на воде, а еще больше сейчас сделан упор на водные виды спорта. Например, в этом году, если вы посмотрите, то практически все лодки и катера без крыш, они представлены со штангами наверху. Это говорит от том, что все пропагандируют вей-бординг так называемый, это катание на одной доске по волнам наподобие скейт-бординга.
Поряд із лідерами ринку - американськими та європейськими виробниками - стоять і українські катери, вони дешевші за іноземні. Ціни від кількох тисяч гривень до мільйонів.
Десятки човнів, катерів та яхт - починаючи від габаритних, закінчуючи ось такими маленькими. Щоправда, стоять вони не на воді, а на асфальті. Хоч зараз і розпочинається літній сезон, але купувати собі плавзасіб наважується дедалі менше людей.
Веніамін Трубачов, Владлен Ноль, К1.