Автошоу. Поза шляхом
Втіха для шанувальників чотирьох коліс. Сьогодні на Міжнародному київському автосалоні представили експозицію позашляховиків. Все для бездоріжжя - від власне машин, до аксесуарів - можна було побачити в одному павільйоні.
Ми продовжуємо серіал "Автошоу". Вчора ви дізналися про трейлери - хатинки на колесах. Нині - час автомобілів, які мають спеціальне, додаткове устаткування для екстремального водіння по бездоріжжю. Чим дивували українців, і що можуть сучасні джипи - знає Алла Щоличева.
Алла Щоличева, журналіст:
- Позашляховик - це машина, яка застрягне там, куди звичайний автомобіль навіть не доїде. Учасники виставки називають це "агрегатним" тюнінгом, але насправді тут повне переоснащення. Після якого серійна модель стає надпрохідною, потужною та міцною.
Ниви багнюки не бояться. Цей відеоролик, як доказ майстри з тюнінгу показують відвідувачам автосалону. Ось вона, - та сама машина, що на відео. Запорука її успіху на бездоріжжі - це посилена підвіска та колеса більшого діаметру.
Павло Рибалко, учасник виставки:
- Стоят другие пружины, другие амортизаторы, стоят другие карданы, силовые, в мостах стоят самоблокирующие дифференциалы - принцип военных мостов, т.е. они стоят спереди и сзади.
Потужність двигуна майстрам довелося посилити майже на половину - до 116 кінських сил. Встановити новий бампер та причепити лебідку. Для любителів екстрим-відпочинку - на даху облаштували надміцний багажник.
У салоні замінили сидіння, встановили бортовий комп'ютер та провели світло. Весь тюнінг обійшовся у півтори вартості машини. Кілька місяців тому це був звичайний мерседес-кубік. Тепер - ексклюзивний позашляховик. Єдиний в Україні. Від серійної іномарки в ньому залишилася хіба що половина кузова.
Едуард Карбовський, механік з тюнінгу, учасник виставки:
- Мотор трехлитровый турбодизель, мосты, пневматическая подвеска,закачивается азотом, лебедки, бампер, который служит ресивером.
По бездоріжжю ця машина розганяється до сотні кілометрів. Всю електроніку - подалі від вологи - вивели на стелю кабіни. Захист з усіх боків - принцип, за яким обладнали ось цю Міцубісі Л-двісті. Тепер на ній можна прокладати шлях навіть через болото.
Едуард Возний, учасник виставки:
- При преодолении водных преград можно заезжать практически по вот эту вот черту и двигатель будет работать и не получит гидроудара от воды.
Тюнінг у салоні обмежився - пультом керування фарошукача. Це щоб водій не заблукав в нічному лісі. Ліфт підвіски, лебідка та силові бампери. Такий класичний набір позашляховика для цієї машини коштував двадцять тисяч доларів.
Алла Щоличева, Дмитро Поденко, К1