Головна Мапа сайту Контакти
RSS
18 червня 2009
Один день. Україна

В Україні з'явились автомобілі, що їздять на воді

22:01

Україна тепер може похизуватися автомобілями, що їздять на воді. Щоправда, H2-O - лише додатковий засіб, який допомагає згорянню пального. Розробники запевняють - така система значно економніша та екологічніша. Експериментальна модель вже проїхала понад 7 тисяч кілометрів. Кажуть, система окупиться орієнтовно за рік. Як працює авто на воді - бачила Ірина Долобан.

Систему використання води для кращої роботи двигуна в якості експерименту погодився поставити власник цього автомобіля. Бачок для води у нього знаходиться не під капотом, а у багажнику. Зазвичай воду сюди доливають двічі на місяць.

Завдяки воді ця машина споживає в середньому не 15, а 12 літрів бензину на 100 кілометрів. Такий висновок водія - по трьох місяцях випробувань. До того ж, чоловік почав заливати дешевший бензин замість 95-го - 80-й. При цьому запевняє, що машина їде краще.

Віктор Логвиненко, власник авто на воді:

- Знаете, когда вы заливаете новое масло после старого. Вот такой вот результат.

Ось так працює система розчеплення води. Н2-О не горить, на відміну від водню та кисню. Завдання цих газів - повніше згоряння пального. Після проходження газами фільтру, що затримує рештки вологи, розробник демонструє: кисень та водень - одні з найбільш горючих в природі.

Віктор Димо, розробник системи використання води для руху авто:

- На данный момент бензин или дизель сгорает на 40-50%. Вместе с таким газом процесс сгорания можно довести до 80%. Соответственно, увеличивается КПД двигателя и, как следствие, получаем экономию топлива.

Під капотом водяна система виглядає ось так. Місткість для води - це перероблений бачок для омивача скла. Газ утворюється з води внаслідок дії току, його виробляє цей модулятор.

Віктор Димо, розробник системи використання води для руху авто:

- Газ при попадании через эту трубку в воздушный коллектор поступает в камеру сгорания. Там смешивается с воздухом, в который он, собственно, влился, и с бензином.

При цьому з вихлопної труби замість звичного диму виходить лише пара. Звідси і краплини води,
які можуть призвести до корозії металу. Це поки єдиний недолік системи, який визнали і самі розробники. Однак появи іржі очікують не раніше ніж за три роки.

Ірина Долобан, Євген Сакун, К1.

Телепрограма