Рекламні міфи. Креативні акції
Далі - чергова частина серіалу "Рекламні міфи". У попередніх серіях ми вже розповіли, як магазини змушують нас купувати те, що хоче рекламодавець, побували на виробництві зовнішньої реклами та у РІР-студії. Усі сюжети доступні для перегляду на нашому сайті.
А сьогодні - про божевільні та епатажні акції задля популяризації товару. Реклама, що докорінно змінює життя і штовхає на відчайдушні вчинки. Герої нашого сюжету змінювали прізвище та ставали в чергу, щоб власноруч розтрощити власну машину. На що іще здатні рекламники - знає Алла Щоличева.
Це кадри проекту "Пан або пропав". Важко повірити, але два чоловіки власноруч натиснули на кнопки, щоб так розбити свої машини. Таким чином, на ринок виводили новеньку модель доджа. Він і був головним призом.
Павло Шилько, президент компанії "Гала - медіа" Україна:
- Вообще вспоминаю - самое интересное с утра начиналось, когда мы начали это все монтировать, когда мы приехали, и там начались какие-то сложности, сколько зевак, сколько людей там было, смотреть пришли, что это такое строится, 18-метровые вышки.
Акція викликала ажіотаж. Тоді від охочих розтрощити власне авто не було відбою. Організатори підключали психологів для відбору та влаштовували голосування за фіналістів. А переможця визначали просто - з допомогою монетки.
Переможець поїхав додому на новенькому джипі, переможений - на метро. Вдруге такий проект вирішили не проводити. Щоб не розсіявся шок від першого.
Світлана, мешканка м.Луганськ:
- Меня поразила фраза: "Смени фамилию на Медофф, поменяй жизнь к лучшему".
Майже чотири роки як у неї новий паспорт із новим прізвищем. По радіо Світлана почула про акцію і ризикнула, але на проект не потрапила.
Світлана, мешканка м.Луганськ:
- У меня все спрашивали: "Что тебе за это будет, чего ты вообще туда лезешь?" Вот на работе меня никто не понял. То есть, это была идея, а не погоня за материальными ценностями. То есть, мне не нужен был широкоформатный телевизор.
З новим прізвищем луганського журналіста підвищили до редактора. За два роки вона відкрила власну справу і купила квартиру.
Щоранку Маша Шереметьєва оголошувала про акцію та розписувала подарунки. Вступ до іменного клубу та путівки на курорт. Вона і досі дивується, скільки людей тоді відважилися поміняти прізвище заради участі в проекті.
Маша Шереметьева, ді-джей:
- Принимали участие в этой акции люди самые разные, и не обязательно люди с дурацкими фамилиями. Первая мысль - принять участие в этой акции, чтобы избавиться от Пупкина, Носова, например, Носов, кстати, прекрасная фамилия. Но как это не странно, среди участников этой акции было много людей с прекрасными фамилиями. Обыкновенные Ткаченки, Ивановы, Петровы и т.д.
Київські джампери нещодавно самі стали рекламними носіями. Завдяки цим ходулям вони підстрибують на два метри. Розважаючись, тепер і заробляють. Рекламники не могли оминути такий веселий спосіб просування товару.
Андрій, джампер:
- Листовки когда раздают на джамперах - я ростом 2,20 - берут из ста человек сто, без джамперов берут максимум 25. Соответственно, выход для рекламы просто неоценим.
Які тільки логотипи не прикрашали їхні футболки: від жуйок до автівок. Реакція потенційних споживачів - суцільний позитив.
Натрапити на рекламу ви можете за кілька кроків від власного під'їзду. Просто виносячи сміття. Ось це може бути зовсім не лінощі ваших сусідів. А продуманий піар-хід. Таким чином вас переконують, що саме цей товар користується найбільшим попитом. Тому не дивуйтеся, коли наступного разу в магазині ви шукатимете саме таку упаковку.
Алла Щоличева, Володимир Самченко, Дмитро Монархов, К1.
- Так от чому біля сміттєвого баку під моїм будинком щодня стоять коробки від плазмових телевізорів однієї марки...
- Це ж якої?
- А цього я не скажу, бо це вже буде реклама. Давай краще проанонсуємо наш серіал.
- Отже, завтра ми покажемо секрети рекламних "залаштунків". Як звичайних людей зображують супер-героями, що підмішують у пиво, аби воно добре пінилося, і як фотографують людей у польоті.