Триває франкфуртський міжнародний автосалон
У Франкфурті триває міжнародний автосалон. Він став багатим на прем'єри, - попри фінансову кризу, яка торік вдарила по автопромисловості. Світова економіка поступово виходить з рецесії і автовиробники поспішають показати свої останні розробки потенційним покупцям. Про найцікавіші з них - далі в сюжеті.
Концерн Фольксваген і його дочірні марки утворюють єдину експозицію, де власне "народним автомобілям" відводиться чільне місце.
У моду входять білий, блакитний і сірий кольори, тож стенд Фольксвагена нагадує білосніжну парковку. Головна новинка - суперекономічний і екологічний Поло Блю Моушн. На 100 кілометрів він споживає трохи більше трьох літрів пального.
Крістоф Стурмер, аналітик авторинку:
- Турбота про екологію надає автопрому новий імпульс. Раніше як було: машину нашпигували різною електронікою, а мотор обирали за потужністю. Тепер нова мода - економія ресурсів і енергії, менше викидів. Зараз це основне завдання для інженерів.
Поруч експозиція Порше. Модель Панамера випускається не вперше і має кілька модифікацій. Ця нова повнопривідна версія має мотор потужністю 500 кінських сил. Рено представляє кілька новинок, однак основна увага прикута до "Зое" - компактного електромобіля для мандрівок містом. На одному заряді він може пробігти 160 кілометрів. Його крила і бампер зроблені з поліуретану - це захистить при зіткненні. Ще одна французька крихітка - Пежо БіБі1. Завдовжки він лише 2 метри, однак у ньому легко поміщається 4 людини. Авто рухають 2 електродвигуни, на даху - сонячні батареї.
Крістоф Стурмер, аналітик авто ринку:
- Зелені технології трансформують і вдихають життя в авторинок. Порівняно з минулим роком, коли спостерігався обвал банківської системи і криза споживання, нині кількість проданих машин пішла вгору. Можна сказати, що так, спад закінчився.
Тож турботу про довкілля тепер демонструють не лише японці. Фактично кожен виробник представляє свою екологічну програму. Річ у тім, що за останній рік уряди різних країн підтримали автоконцерни, виділивши їм кошти на екологічні розробки. І тепер виробники залізних коней демонструють, що встигли зробити.
Ростислав Цуркан, К1