Аудиторія К1 зростає!
К1 продовжує збільшувати показники телеперегляду. Увійшовши в десятку кращих за підсумками вересня, у жовтні телеканал закріпив свої позиції: його доля за комерційною аудиторією "14-49" виросла на 38% та склала 3,6% - це кращий результат за всю історію телеканалу (міста "50 тис.+"). Такі цифри допомогли К1 піднятися на 7-у позицію у топ-десятці за добовою долею та у прайм-тайм.
У будні жовтня доля виросла на 44% та склала 3,86%.
За підсумками вихідних, доля збільшилася на 24% та склала 3,11%.
Високі показники каналу забезпечили праймові серіали та програми новин. Після закінчення телесеріалу "Ліквідація", який пройшов із долею 6,9% за аудиторією "14-49", 5 жовтня на К1 стартував серіал "Бригада". За три тижні показу "Бригада" зібрала біля екранів 7,8% телеглядачів у віці 14-49, що на 14% більше, ніж у "Ліквідації". А заключна серія 23 жовтня (22:00) була рекордною: доля за "14-49" склала 11,1%. Ці показники дозволили "Бригаді" стати кращим серіалом, який коли-небудь йшов в ефірі К1.
Після закінчення "Бригади" з 27 жовтня у ту ж лінійку зайшов новий телесеріал - "Апостол". За перший тиждень показу серіал взяв долю 5,3% ("14-49").
Новини "Один день" (21:30) збільшили показники у жовтні на 51% - до 2,5% за аудиторією "14-49".
На лінійці "Інше кіно" (22:00) доля виросла на 32% та склала 3,4% ("14-49"). Рекордну кількість телеглядачів, встановлену вперше за всю історію К1, зібрав біля екранів художній фільм "Харлі Девідсон та ковбой Мальборо" - його переглянуло 6% комерційної аудиторії.
Докладніше про показники телеперегляду у розділі "Рейтинг".