Телеканал К1 відкрив осінній телесезон новим логотипом і слоганом: "Канал щасливих людей"
З 25 серпня телеканал К1 змінив свій логотип, також в ефірі з'явилась нова серія іміджевих заставок.
Проект ребрендингу був реалізований арт-дирекцією Inter Media Group в щільному контакті з творчою групою каналу К1, за підтримки медіа-продакшену Perfectionist.
Ігор Грицик, арт-директор Inter Media Group:
- Ми намагалися показати історії різних людей, яких об'єднує позитивне ставлення до життя. Хотілося донести думку, що щастя всередині кожного з нас, потрібно тільки хотіти бути щасливим. В основі нового логотипу лежить символ гео-локації, ми називаємо його символом теле-локації. Знак також виконує функцію допоміжного курсора-покажчика, який використовується в графічному оформленні каналу.
Основний колір каналу залишився практично таким же, трохи змінили гаму на більш теплі тони і доповнили колір двома додатковими кольорами, які, в цілому, утворили теплу і приємну гаму.
Всі елементи оформлення виконані в жанрі лаконічного мінімалізму, що, безумовно, є актуальним трендом серед цільової аудиторії каналу.
Ольга Задорожна, генеральний директор телеканалу К1:
- Навіть у найважчі часи людина не повинна відмовляти собі в щастя. Адже іноді швидкоплинне відчуття щастя - усмішка дитини, сонячний промінь, що відбився в калюжі, хороше кіно - здатне допомогти людині пережити найтрагічніші моменти, додати сили і бажання жити далі. Щастя - поняття умовне, його складові у кожного різні, але багато з них все ж схожі. Незабаром, ми запустимо на нашому сайті "Портал щасливих людей" - кожен день ми будемо розповідати про щастя в різних життєвих сферах, цитувати великих класиків, пропонувати добірки фільмів, музики, книг, різного роду занять, які допоможуть відволіктися від насущних проблем. Також скоро відбудеться прем'єра нового проекту "Рецепти щастя" - ви не побачите у ньому непрактичних і дорогих рецептів. Це проект про те, як бути щасливим, займаючись улюбленою справою. Одночасно з цим ведуча проекту Ніка Досаєва буде вести блог на сайті, ділячись з глядачами не лише цікавими рецептами, а й власними відкриттями про створення своєї справи, своїм поняттям щастя.
Промо–айді доступні для перегляду за посиланнями: