10 речей, без яких ми не могли обійтися у 90-ті роки
Напевно, більшість сучасних дітей навіть не уявляють, як виглядають предмети з нашого посту. Ті ж, хто в 90-ті роки самі були дітьми або підлітками, напевно, запам'ятали їх на все життя. Спогад про одяг, іграшки та гаджети того часу викликають посмішку і ностальгію в серці. Давайте поностальгуємо разом?
Тамагочі
Популярність віртуальних вихованців одного часу була просто шаленою. Щасливі власники тамагочі стежили за своїми вихованцями цілодобово, добровільно позбавляючи себе сну та відпочинку. Коли вихованець "помирав", його господар міг впасти у важку депресію. Кажуть, що десь у Європі навіть відкрили кладовище для покійних тамагочі. Коли чуєш таке, важко повірити, що насправді тамагочі - це всього лише іграшка.
Електронний годинник
Якщо ти думаєш, що зараз ти крутий, бо у тебе є Apple Watch, то ти нічого не знаєш про крутизну. По-справжньому крутими були ті, хто на початку 90-тих носив пластикові електронні годинники з написом "Made in Japan" на зворотному боці. Щоправда, всього лише через кілька років такі годинники перестали бути дефіцитом, і дозволити собі їх міг вже практично кожен. Але ті, перші електронні годинники, запам'яталися на все життя.
Пиво у банках
У 90-ті роки дуже рідко можна було побачити, щоб хтось пив пиво з пляшок. Ну, хіба що представники старшого покоління вдома на кухні. А просунута молодь пила пиво тільки з банок. Порожні банки багато хто не викидав, а збирав. Якщо не у вас особисто, то у когось з ваших друзів гарантовано була подібна колекція.
Вкладиші від жуйок
Можливо, ви не колекціонували баночки з-під пива, але вкладиші від жувальних гумок, здається, збирали всі. У ті часи вони були предметом справжнього культу серед дітей та підлітків. Найпопулярнішими були вкладиші від жуйок "Дональд" і "Турбо", а трохи пізніше ще й "Love is".
Лосини
Якщо ви дівчинка і ваша юність припала на 90-ті роки, значить у вас в гардеробі обов’язково були лосини. Обтягуючі штанці всіх кольорів веселки були неодмінним атрибутом модних дівчат того часу. Пізніше їм на зміну прийшли дольчики, не настільки популярні, але вони запам'яталися завдяки рекламі: "Дольчики – шалено гарні!"
Пейджер
Навряд чи зараз, у вік смартфонів, пейджер здається якоюсь надзручною і надкорисною річчю. Ну, погодьтеся, що такого потрібного у девайсі, який всього-лише пищить у тебе на поясі і надсилає повідомлення, на які ти не можеш навіть відповісти? Але до появи мобільних телефонів, пейджер був справжнім проривом в техніці зв'язку. Ті, хто не міг дозволити собі купити пейджер (він був досить дорогою штукою), купували електронні годинники, стилізовані під пейджер. І навіть це було дуже круто.
Червоний піджак
Насправді червоні піджаки носили не лише представники кримінального світу і "нові росіяни", але в історію моди вони увійшли саме в такому амплуа. Хто б міг подумати, що справжніми авторами цього культового вбрання були модельєри дому Версаче? У 1992 році вони випустили нову колекцію, створену за принципом "поєднувати непоєднуване" - сірі штани та яскраво-червоні піджаки. Мабуть, ідея була не дуже, тому що не прижилася ніде в світі, окрім нашої країни. До кінця 90-тих червоні піджаки поступово втратили свою популярність, але збереглися в нашій пам'яті та численних анекдотах.
Плеєр
Звичайні касетні магнітофони на той час були вже у всіх, а ось плеєри - тільки в обраних. Слухати їх можна було будь-де, тому, коли володар плеєру виходив на вулицю з ним у руках, він ніби одразу давав зрозуміти оточуючим, що він - людина солідна. Трохи пізніше з'явилися CD-плеєри, які додавали солідності ще більше, але все ж не були настільки розповсюджені.
Відеомагнітофони
Телебачення 90-тих сильно відрізнялося від сучасного. Це зараз у вас 150 каналів на будь-який смак, серед яких ви можете вибрати, що завгодно. А тоді вибір фільмів і передач був вкрай мізерний, і здебільшого обмежувався телепродуктами вітчизняного виробництва. Бажаючим хоч трохи долучитися до закордонного життя на допомогу приходив відеомагнітофон. А пам'ятаєте, як ми переписували вподобані фільми? Треба було домовитися з кимось із знайомих, щоб вам позичили другий "відик". Для сучасних дітей, напевно, така система здалася б кам'яним віком.
Polaroid
Пік популярності полароїдів припав якраз на початок 90-тих. Звичайно ж, купити такий дорогезний фотоапарат міг собі дозволити далеко не кожен. Здебільшого ними користувалися професійні фотографи, які пропонували свої послуги на вулицях, у парках, ресторанах та інших громадських місцях. А що, дуже зручно - сфотографувався, заплатив, і через п'ять хвилин вже отримав своє фото. Напевно, і у вашій старій шафці десь валяються кілька таких фотографій?