Одна історія. 13 аеропортів очікують на реконструкцію
Якщо справа будівництва нових стадіонів до Євро-2012 вже зрушила з місця, то питання розвитку інфраструктури буквально зависло у повітрі. Подробиці - в одній історії Дмитра Євчина.
Для більшості подорож на Євро-2012 розпочнеться з рідного аеропорту і закінчиться аеропортом українським. Поки що між цими поняттями мало спільного. Ще торік летовище у Донецьку в доповідях інспекторів УЄФА теж значилося як об’єкт підвищеної небезпеки. Тепер це так званий зразковий вітчизняний аеропорт, максимально наближений до євростандартів і здатний прийняти юрби вболівальників. Найбільше тут пишаються злітною смугою. Її якість і визначає клас аеропорту. Однак не менш важливі і вигоди всередині терміналу. Зокрема, просторі добре обладнані зали, які дозволять уникнути тисняви. На жаль, донецький аеропорт радше виняток. Інші і наполовину не відповідають вимогам. А про необхідну реконструкцію летовищ більше розмов, ніж справ.
Гості Євро-2012 житимуть в ось таких фешенебельних готелях. Вони поки що несправжні, однак будівництво вже триває. Зокрема, київські архітектори обіцяють - за два роки здадуть свої проекти під ключ. Таким чином встигнуть до початку першості. П’ятизіркові готелі матимуть конгрес-хол, 4 поверхи паркінгів та інші здобутки сучасної цивілізації. Єдина проблема - таких апартаментів на всіх уболівальників не вистачить. А комусь і не по кишені такі хороми. Утім, прийнамні у столиці це завдання розв’язали. Стануть у нагоді студентські гуртожитки. Не "Гілтон" звичайно, однак жити можна, вважає влада. Звичайно, у такому стані все не лишать. Обіцяють зробити капітальний ремонт. Проте розпочнуть тільки через два роки. Раніше сенсу немає, все одно від ремонту і сліду не залишиться.
Росіяни кажуть, у них дві біди - дурні та дороги. В Україні становище не краще. Наприклад, переїзд від Києва до Львова навряд чи принесе задоволення європейському фану. Після подорожі такими ритвинами ніякого футболу не захочеться. Щоправда, і в цій справі не все так безнадійно. Наприклад, триває ремонт траси Київ - Чоп. Україна отримала кредит у 200 мільйонів євро на цей проект. Окрім цього тривають роботи з ремонту ділянки Рівне - Житомир. Тут полагодять 200 кілометрів шляху. Ці об’єкти хочуть здати за два з половиною роки.