Вітчизняна упаковка - одна з найкращих у світі
Зовнішній вигляд таки має значення! Це доводять вітчизняні виробники упаковок. Як ще покупець може обрати товар, якщо на полицях - сотні аналогів? Упаковка має бути яскравою, зручною та легкою. Саме такі - українці і навчилися виготовляти. Фахівці переконують: пакувальний бізнес в Україні розвивається стрімкими темпами. Чи справді це так, знає Дарина Горова. Вона сьогодні побувала на виставці упаковок.
Дарина Горова, журналіст:
- Це раніше звичайне насіння продавали у папірці з зошита в клітинку, тепер його щонайменше насипають у прозорий одноразовий пакетик або ж у яскраву вакуумну упаковку.
Пакувальники переживуть будь-яку кризу. Все, що ми споживаємо, треба запаковувати. Це захистить товар і допоможе його продати.
Валерій Шредер, керівник проекту з розробки та виробництва пакувальних матеріалів:
- Зараз Україна не тільки забезпечує практично всі свої потреби в упаковці, а вона ще й цю упаковку експортує. Ось це печиво "Селга". Його випускає Прибалтика, а упаковку робить Україна
Як і цю. З десятка звичайних пакетиків фісташок на полицях супермаркета, її виберуть через зручність. Упаковка має бути простою у виготовленні та легкою.
Віталій Шостя, професор, завідувач кафедри дизайну Академії образотворчого мистецтва:
- Це стосується і ціни, і ваги. Тому що якщо ми пригадаємо десь років ще 20 тому, коли рідкі продукти, такі як молоко, соки пакувалися лише в скло, а скло займало вагу таку ж саму як і продукти, а іноді і більшу, то безумовно це була ціла проблема
Яскравими барвами сучасного вибагливого клієнта вже не здивуєш. Так може виглядати упаковка для шоколадних цукерок в майбутньому. Картонний ватман, усього два кольори, кілька разів скласти - і вісім цукерок не лише запаковані, а й розважають. Цю студентську роботу журі конкурсу "Українська зірка упаковки" визнало найкращою у номінації "Упаковка майбутнього"
Анна Любченко, переможець конкурсу в номінації "Упаковка майбутнього":
- Было бы неплохо привлекать покупателей оригинальностью конструкции. То есть это одновременно и игрушка, и конфеты.
На виставку із Південної Африки приїхав Президент світової організації пакувальників. Українські упаковки він називає мистецтвом.
Кейт Пірсон, президент всесвітньої організації пакульників:
- Мушу визнати, українські упаковки нічим не поступаються світовим лідерам. Вони беруть участь у світовому конкурсі і перемагають! Та фірма чи інша, але Україна завжди виграє!
А от світовим лідером Кейт Пірсон вважає Німеччину. Там не лише використовують найсучасніші технології, але й стежать, щоб під час перероблення якнайменше забруднювати довкілля.
Дарина Горова, Олексій Шматов та Василь Меновщиков, К1