Головна Мапа сайту Контакти
RSS
25 лютого 2009
Один день. Україна

Вітчизняна упаковка - одна з найкращих у світі

21:13

Зовнішній вигляд таки має значення! Це доводять вітчизняні виробники упаковок. Як ще покупець може обрати товар, якщо на полицях - сотні аналогів? Упаковка має бути яскравою, зручною та легкою. Саме такі - українці і навчилися виготовляти. Фахівці переконують: пакувальний бізнес в Україні розвивається стрімкими темпами. Чи справді це так, знає Дарина Горова. Вона сьогодні побувала на виставці упаковок.

Дарина Горова, журналіст:

- Це раніше звичайне насіння продавали у папірці з зошита в клітинку, тепер його щонайменше насипають у прозорий одноразовий пакетик або ж у яскраву вакуумну упаковку.

Пакувальники переживуть будь-яку кризу. Все, що ми споживаємо, треба запаковувати. Це захистить товар і допоможе його продати.
 
Валерій Шредер, керівник проекту з розробки та виробництва пакувальних матеріалів:

- Зараз Україна не тільки забезпечує практично всі свої потреби в упаковці, а вона ще й цю упаковку експортує. Ось це печиво "Селга". Його випускає Прибалтика, а упаковку робить Україна

Як і цю. З десятка звичайних пакетиків фісташок на полицях супермаркета, її виберуть через зручність.  Упаковка має бути простою у виготовленні та легкою.

Віталій Шостя, професор, завідувач кафедри дизайну Академії образотворчого мистецтва:

- Це стосується і ціни, і ваги. Тому що якщо ми пригадаємо десь років ще 20 тому, коли рідкі продукти, такі як молоко, соки пакувалися лише в скло, а скло займало вагу таку ж саму як і продукти, а іноді і більшу, то безумовно це була ціла проблема

Яскравими барвами сучасного вибагливого клієнта вже не здивуєш. Так може виглядати упаковка для шоколадних цукерок в майбутньому. Картонний ватман, усього два кольори, кілька разів скласти - і вісім цукерок не лише запаковані, а й розважають. Цю студентську роботу журі конкурсу "Українська зірка упаковки" визнало найкращою у номінації "Упаковка майбутнього"

Анна Любченко, переможець конкурсу в номінації "Упаковка майбутнього":

- Было бы неплохо привлекать покупателей оригинальностью конструкции. То есть это одновременно и игрушка, и конфеты.

На виставку із Південної Африки приїхав Президент світової організації пакувальників. Українські упаковки він називає мистецтвом.

Кейт Пірсон, президент всесвітньої організації пакульників:

- Мушу визнати, українські упаковки нічим не поступаються світовим лідерам. Вони беруть участь у світовому конкурсі і перемагають! Та фірма чи інша, але Україна завжди виграє!

А от світовим лідером Кейт Пірсон вважає Німеччину. Там не лише використовують найсучасніші технології, але й стежать, щоб під час перероблення якнайменше забруднювати довкілля.

Дарина Горова, Олексій Шматов та Василь Меновщиков, К1

Телепрограма