Головна Мапа сайту Контакти
RSS
6 квітня 2009
Один день. Україна

Байкери повідомили автомобілістів про початок мотосезону

22:06

Увага! Мотоцикліст на дорозі! Цими вихідними байкери по всій Україні вийшли на траси, аби повідомити автомобілістів про початок мотосезону. Листівки з попередженнями водії двоколісної техніки роздавали власникам чотириколісної.

Останні, скаржаться мотоциклісти, їх не бачать, ігнорують та намагаються витіснити з проїжджої частини. Як захищаються байкери від автонаїздів? Дорожні мотообладунки бачила Тетяна Штан.

Безпека моторуху для Галини Шеретун - не просто слова. Аравія, яка сталася чотири роки тому, назавжди змінила її життя. Це фото зроблене за кілька хвилин до того, як мотоциклістка на повній швидкості влетить під колеса причепа КАМАЗа. Наступний рік Галина проведе в інвалідному візку, а потім знову візьметься за кермо.

Галина Шеврун, байкер:

- После того мы создали ассоциацию, называется "Мото хелп", очень много звонят по ДТП, очень много аварий, надо выезжать, какие-то проблемы надо решать. Если авария с мотоциклом – значит, мотоциклист виноват. Это не обговаривается, и поэтому должна ехать група поддержки, юридическая помощь. Чтобы доказати, что это не так.

На найнебезпечніших перехрестях Києва Галина разом з іншими водіями двоколісних попереджає автомобілістів про початок мотосезону. Привернути увагу - одне, а захистити себе - зовсім інше.

За ПДР, аби сісти на мотоцикл, достатньо вдягти захисний шолом. Та байкери запевняють - цього замало, аби безпечно їздити столичними дорогами.

На дорогу мотоциклісти збираються, як на війну. Принаймні, захисна амуніція - не гірша.

На кожну частину тіла - свій шматок карбону. Безпечний одяг обходиться байкерам за ціною недорогого мотоцикла - від 8 тисяч гривень.

Олексій, байкер:

- Перчатки должны быть кожаными, с соответствующими защитными вставками. Защитой ладони. Потому что когда мотоциклист падает, первое, что он выставляет, - ладони. В данном случае мы видим чешуйки, котрые взаимно перекрывают и защищают спину. Эта вот, например, в обратную сторону не гнется, у нее ограниченная подвижность, в тот момент как в прямую позволяют нагибаться и сгинаются.

Жіночі мотообладунки від чоловічих відрізняються лише естетично. Зовні захисне взуття виглядає як звичайні дамські чобітки - у них навіть підбори є. Всередині під шкірою - саме залізяччя.

Вбиратися як термінатор дівчина погодилася не одразу.

Теша, байкер:

- У меня было такое, что меня видели в шортах, майке и в казаках. Воспитали старшие товарищи, сказали, что нельзя, что будет больно.

Двоколісну техніку байкери також одягають у захисні обладунки.

Олександр, байкер:

- Зроблений зі шкіри і має поролонову підкладку. Захист для рук - безпека водія, дуги пошкодження при падінні.

Олексій, байкер:

- Я поставил на него клетку. Она защищает двигатель от стесывания. И в каком-то смысле защищает ногу, потому что ложишься не на ногу, а на клетку.

Проте кожен із перелічених атрибутів захисту не гарантує абсолютної безпеки. Тож коли листівки закінчилися, мотоциклісти почали хорове попередження.

Тетяна Штан, Дмитро Поденко, К1.

Телепрограма