Головна Мапа сайту Контакти
RSS

Новини каналу

10 простих і корисних правил поведінки у ресторані, щоб не стати героєм youtube. Частина перша

10 простих і корисних правил поведінки у ресторані, щоб не стати героєм youtube. Частина перша

18 травня 2015 | 14:10

"Це нічого, коли вилка падає на підлогу. Погано, якщо вона срібна.
Ще гірше, якщо ви у гостях. І зовсім погано, якщо з вашої кишені"

Це тільки на перший погляд здається, що правила етикету - це заплутаний кодекс, який люди вигадали, щоб ускладнити собі життя. Насправді, етикет існує для того, щоб зробити життя кращим і приємнішим, і дати людям можливість висловити повагу один до одного. Всі правила, які ми зібрали в сьогоднішній добірці, дуже прості, і дотримуватися їх легко. Разом з тим, знання цих правил допоможе вам відчувати себе вільно і впевнено на будь-якому "застільному" заході, чи то на невеликих сімейних посиденьках, чи то на офіційному прийомі. Пропонуємо вам самим у цьому переконатися.

1. Людина, яка запрошує до ресторану, повинна прийти трохи раніше, ніж її гості. Якщо з якихось причин, вона спізнюється, гості можуть почекати її в барі або за столом, замовивши собі сік, каву чи аперитиви.

2. Дипломатичне запізнення - 10 хвилин. Чекати довше некрасиво по відношенню до гостей, які прийшли вчасно. Після десятихвилинного очікування можете сміливо починати трапезу. А всі, хто запізнився, просто приєднаються пізніше.

3. Якщо ви жінка, і прийшли до ресторану з маленьким клатчем, ви цілком можете покласти його на стіл. А от жіночі сумочки більшого розміру, портфелі, рюкзаки, дипломати потрібно ставити на підлогу, але не на стіл. Також ні за яких обставин на стіл не можна класти рукавички, окуляри, цигарки, мобільні телефони, та й узагалі будь-які предмети, які не мають відношення до прийому їжі.

4. І ще кілька слів про телефони. Якщо з вами за столом знаходяться інші люди, ні в якому разі не можна відволікатися на розмови по телефону, листування або блукання в інтернеті. Втім, краще цього не робити, навіть якщо ви обідаєте на самоті. Спробуйте просто насолодитися смачною їжею, гарною сервіровкою і атмосферою місця, в якому ви перебуваєте.

5. Пам'ятаєте, як мама говорила "прожуй, потім скажи!"? Не розмовляйте з набитим ротом. Навіть якщо до вас звернулися, відповідайте на питання тільки після того, як прожуєте.

6. Якщо ви вечеряєте в ресторані, майте на увазі, що відкорковувати пляшки зі спиртними напоями повинен тільки офіціант, а ніяк не ви, навіть якщо ви вмієте це робити майстерно.

7. Ні в якому разі не звертайтеся на "ти" до обслуговуючого персоналу в ресторані. Якщо ваш офіціант представився або у нього на грудях є бейджик з ім'ям, звертайтеся до нього за ім’ям і на "ви". Якщо ви не знаєте імені, можливі звернення "офіціант", "метрдотель", "сомельє". І також на "ви".

8. Якщо вам не подобається обслуговування, ви маєте повне право запросити адміністратора і у ввічливій формі пояснити йому, що конкретно вас не влаштовує. Якщо вам не подобається робота вашого офіціанта, попросіть замінити його. Але майте на увазі, якщо клієнт поводиться не чемно та грубо, офіціант також має право відмовитися обслуговувати його стіл.

9. Якщо ви не знаєте, як правильно їсти ту чи іншу страву, просто запитайте про це! Бо це абсолютно не соромно і не суперечить правилам етикету.

10. Ніколи не ставте лікті на стіл. Якщо не знаєте, куди подіти руки - просто складіть їх на колінах. Коли ви їсте, лікті повинні знаходитися якомога ближче до тіла. В аристократичних сім'ях дітей навчали цьому за допомогою двох книг, які потрібно було утримувати між руками і корпусом під час їжі. Якщо вам здається, що ваша манера тримати лікті не зовсім ідеальна, потренуйтеся вдома за допомогою цієї практики.

Телепрограма