Головна Мапа сайту Контакти
RSS

Новини каналу

Реклама як мистецтво. Найбільш вражаючі ролики "Канських левів 2016"

Реклама як мистецтво. Найбільш вражаючі ролики "Канських левів 2016"

6 липня 2016 | 14:05

"Єдині справжні поети нашого часу працюють в рекламних агентствах"
Теннессі Вільямс

Щороку в кінці червня на Лазурному узбережжі проходить фестиваль "Канські леви" - захід, під-час якого визначають кращих з кращих у світі реклами. Десятки тисяч рекламних агентств з усіх куточків землі змагаються за право отримати заповітну статуетку у вигляді царя звірів. Сьогодні ми зібрали найцікавіші роботи, які були представлені на фестивалі реклами в цьому році. Вкотре переконуєшся у тому, що найкращі рекламні ролики здатні не лише надихати людей, а й навіть змінювати світ.

"Найважча робота у світі"

Рекламне агентство "Mullenlow U.S." розмістило в мережі незвичайну вакансію - робота без заробітної плати, премій, відпусток і вихідних. Інтерв'ю з претендентами стали частиною відео, які зібрали на YouTube 26 мільйонів переглядів. Не будемо розповідати, в чому секрет такого успіху, просто пропонуємо вам переглянути цей ролик.

"Різдво Монті"

Пінгвін Монті - герой різдвяної реклами мережі британських супермаркетів "John Lewis". Після її перегляду розумієш, наскільки була права людина, яка сказала, що найкраща реклама - та, в якій рекламуються не речі, а просте людське щастя.

"Керуй собою"

Виробник спортивного одягу "Under armour", схоже, хоче потіснити на ринку таких монстрів як "Найк" і "Адідас". Їхня нова рекламна кампанія, у якій взяли участь багато відомих спортсменів, демонструє, що у будь-якого успіху є зворотна сторона - довгі виснажливі тренування, травми, самообмеження, неймовірне терпіння та незламна воля. В одному з найкращих роликів цього проекту знявся 18-разовий олімпійський чемпіон з плавання Майкл Фелпс.

"Різдвяна лотерея"

Ось вже понад двісті років у Іспанії проводиться грандіозна національна різдвяна лотерея. Для просування цього заходу рекламщики створили відеоролик в стилі піксарівських мультфільмів. У центрі сюжету - історія нічного сторожа, який залишає незвичайні послання своїм колегам, що працюють вдень.

"Прискорена прокрутка - Ліс"

Страхова компанія "Geico" - один з лідерів у своїй галузі, і здебільшого її успіх зумовлений вдалою рекламою. Їхнє рекламне відео завжди смішне і запам'ятовується, як, наприклад, історія двох лісорубів, які несподівано зустрілися з ведмедем грізлі.

"Кров"

Творці цього ролика зруйнували уявлення про те, якою має бути реклама прокладок. Ніякої синьої рідини, завуальованих натяків і дівчаток у легких білих сукнях. Іноді жінкам доводиться переживати важкі моменти, пов'язані з болем і перешкодам, але кров не повинна нас зупиняти на шляху до своєї мети.

"Сонце для кращого друга"

Неймовірно зворушлива реклама від "Pedigree" нагадує нам про те, що люди з синдромом Дауна - це повноцінні особистості, які хочуть і можуть робити щось корисне для суспільства, потрібно тільки щоб світ зробив крок їм назустріч. Чи здійсняться їхні мрії - залежить від нас з вами.

"Upside down & Inside out"

Спільний ролик авіакомпанії "S7 Airlines" та американського гурту "OK Go" - це навіть не реклама, а справжнісінький кліп - барвистий, яскравий і трохи фантастичний. А його головна особливість у тому, що він перший і єдиний в світі, знятий у невагомості. Учасники гурту зізналися, що мріяли про це протягом довгих років, але навіть не вірили, що коли-небудь їхня мрія здійсниться. У ролі стюардес в ролику знялися повітряні гімнастки Анастасія Бурдіна і Тетяна Мартинова.

Телепрограма